BM-besök vecka 33

Besök hos BM idag:

Vecka 32+3
Vikt: -2 kg (+7kg sammanlagt)
SF-mått: 32
Blodtryck: 120/75

Var länge sen blodtrycket låg så bra, men å andra sidan är jag ju mer sängliggandes än vad jag är aktiv, så det är väl kanske inte så konstigt. Gått ner två kilo sen sist, men det är väl heller inte så konstigt, med tanke på att jag legat med dropp i typ fem dagar. Räknar med att de kommer smygandes tillbaka nu över helgerna. Känns ändå sjukt bra att bara ha gått upp sju kilo, när jag var gravid med Tindra hade jag gått upp 18 kilo vid den här tiden!! Mitt mål har hela tiden varit att max gå upp 15 kilo så kanske att jag lyckas uppnå det. Två månader kvar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0