Julfirande

Julaftonsmorgonen hade vi litet eget julfirande. Egentligen skulle vi ha ätit smörgås med julskinka, men den hade redan tagit slut så fick bli "vanlig" frukost istället. Efter frukosten öppnade vi lite julklappar.







Mina paket innehöll nya bakredskap =)

Senare på förmiddagen åkte vi hem till mina föräldrar för att fira jul med dem, mina syskon och närmsta släkten.



Gås till lunch



Till gåsen serverades potatisknödel, sås, rödkål och surkål



Tindra hjälpte morfar med matlagningen



Paketöppning



Om alla andra (nästan) dricker ur nubbeglas så ska ju lilla snuttan oxå göra det



Andreas överraskade mig ordentligt med en Origoskål, har velat ha servisen så länge!!

Juldagen firade vi hemma hos Andreas mamma med hans yngre syskon och lite släkt som kom senare på eftermiddagen.



Sötaste lilla tomten



Två omgångar av Risk hanns med under dagen



Det var en som inte orkade mer och istället sov tre timmar i sträck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0