Onsdagen..

har varit helt okey faktiskt och nästan kännts lite som en semester.. Om man bortser från de uppenbara bristerna såklart ;P Har haft en lugn dag då min rumskompis åkte hem imorse (men har redan hunnit få en ny). spenderade förmiddagen med lite allmänt surf, fick lunchen serverad, som faktiskt var god idag! Efter lunch vågade jag mig ut på en egen liten promenad utanför avdelningen, första gången jag lämnat avdelningen sen jag kom hit för över en vecka sedan. Väl tillbaka på rummet hade jag fått lite mystiska blommmor, eller, blommorna i sig var inte så mystiska, utan snarare vem som varit där med dem. Det problemet löste sig ganska snabbt och fick en jättetrevlig och rolig em, tack =) Har sen haft Jerichomaraton från sängen och ska nog fortsätta med det resten av kvällen. Har lite snacks som måste ätas upp oxå, imorgon är det fasta som gäller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0