Och så var det vinter!

Spenderat dagen hemma hos söta Lisa och hennes busar =) Tindra var supernöjd, har tjatat om att få leka med Viggo och laga mat i hans rum hur länge som helst. Själv var man nöjd bara över att få sitta uppkrupen i fåtöljen och bara prata, prata, prata med Lisa. Inte blev det sämre av att man blev bjuden på god kyckling till lunch. Fuskade till och med med liiite glass till efterrätt och än så länge verkar det ha gått bra, inga ökade smärtor. När det var dags att åka hem hade det hunnit bli snöstorm ute! Insåg när jag kom hem (efter att ha kört i 50km/h hela vägen hem) att det antagligen kan bli dags att få börja skotta snö snart, känns ju lockande. Insåg även att det är dags att åka och köpa vinterkängor så snart som möjligt, så får väl ta mig in till stan nån dag i veckan. Tid har jag ju... Längtar mer och mer efter att få börja julpynta och julbaka, men ska försöka hålla mig till december i alla fall. Åtminstone med pyntet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0