Vecka 29

Woho, vecka 29 idag och därmed i åttonde månaden! 83 dagar kvar nu.. Så då kan jag kalla mig höggravid nu då =) Ska till barnmorskan på fredag och vägas och mätas igen, längtar! Har ju även hänt en del sen jag var där sist så får se vad hon säger om det. Lillbebis blir bara piggare och piggare i magen i alla fall och det är skönt. Nu gör hon ett par riktiga vurpor emellanåt. Hon låg med huvudet neråt sist jag gjorde TUL så skulle ju uppskatta om hon inte vände på sig igen, så slipper jag det problemet i alla fall. Ska enligt rekommendationerna gå upp nånstans mellan 1 och 3 kg varje månad. Ultimata vore att landa på max 2 kilo per månad, då har jag lyckats med mitt mål (att gå upp max 15 kg sammanlagt). Time will tell, för det enda jag tänker på när det gäller kosten nu är att jag inte ska få anfall, men i och med att det utesluter fet mat så kanske det fungerar ganska bra ändå. Även om jag ätit hamburgare ett par gånger denna vecka (gissa vad jag har för craving just nu)...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0