Återbesök

Idag var jag på återbesök på kirurgmottagningen. Träffade läkaren som opererade mig och fick prata igenom lite vad det var som hände. Han hade en stor modell av hur magen ser ut invändigt och han visade mig via den vad de hade gjort under operation. Återigen påtalade han hur speciell jag är som genomgått detta... ehm, tack? Sa att jag var glad att stå till tjänst =) Han skulle även säga till sekreterarna att skicka hem en kopia av min journal eftersom den fortfarande inte kommit, kunde vara ett bra sätt att bearbeta allt. Moa skötte sig väl med sitt vanliga tillstånd: sovandes...




Kommentarer
Postat av: Sara Natalie & Mi

nemen! vilken sötnos :)

2011-04-07 @ 16:33:27
URL: http://takeone.blogg.se/
Postat av: Mirabell

Vilken sötnos!



Klart du ska göra den i helgen!



Men ett tips är att låta den stå över natten i kylskåpet! Då blir den som den SKA vara!

2011-04-07 @ 21:37:06
URL: http://mirabellcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0