#1



Mitt första försök att göra macarons. Gick väl sådär måste jag säga, de sprack :( Dessa är med vaniljsmak och smörkräm. Nästa gång: vispa lite mindre, grädda en minut kortare, i med mer färg, jobba lite med spritsningen, så kanske!

Helt otroligt vilken värme det är idag! Här har jag mentalt ställt om mig till höst och köpt höstjacka och nya tröjor, så blir det så varmt att till och med kjol och linne är för mycket kläder att ha på sig. Men, passar ju bra eftersom det är kräftskiva utomhus ikväll :) Blir bara jag och Moa som går, eftersom andra halvan av familjen är jätteförkylda. Tindra har inte alls sovit bra inatt och därmed inte jag heller, men kan vara skönt att komma ut från sjukstugan åtminstone ett tag.

Ha en fin lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0