31 augusti


Syrran och Kenny kom förbi igår med en kasse kantareller och en film för den sjuka att fördriva tiden med :)

Tänk att det är den sista augusti idag! Det är verkligen höst snart...

Här är läget fortfarande hostigt och snuvigt, men jag inbillar mig att jag känner mig lite bättre i alla fall. Ska ge mig ut på en minipromenad i eftermiddag tänkte jag, både jag och barnen har ju varit instängda hela veckan. Börjar känna mig lite smått stressad över att jag måste bli frisk, har en resa inplanerad i helgen som jag inte vill behöva ställa in på grund av en envis förkylning.

Nu hör jag att en liten Moa har vaknat :) En liten Moa som är riktigt nära att börja krypa, benen har fått in rörelserna men inte synkroniserat med armarna, så nästan alla försök slutar på samma sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0