A moment in the Sun


Min lilla bok, fylld med planer, drömmar, ritningar, diverse listor, inspiration.

Fortsättningen på eftermiddagen blev inte så mycket bättre den heller. Fick någon minuts andningspaus när Moa somnade i vagnen och Tindra lekte lite själv ute. Då satte jag mig på bänken i solen och gjorde en av mina favoritsaker: planera =) Funderade dels lite på Moas rum/blivande datorhörnan, vad som skulle göras och hur och när, dels på vad det är som ska fixas ute i trädgården nästa år. Roade mig även med att skissa lite på trädäcket vi planerar att bygga. Känns lättare att göra det nu när man ser marken istället för att börja fundera i februari-mars när det fortfarande finns massor med snö kvar. Allt blir bättre med lite planering =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0