Åsby Trädgård

Ett litet tips så här i sommarvärmen. Har ni aldrig varit där så åk till Åsby i Hallstahammar. Massor med fint till hemmet, speciellt om man gillar det där lite vita och sjabbiga. Eller som jag, porslin :) I anslutning fínns även ett minizoo där man får klappa djuren, vilket brukar vara uppskattat av barnen (iaf mitt barn...). Vi stannade till igår på väg hem från badet, men jag var duktig och köpte inget :) Brukar annars ha extremt svårt att gå förbi porslinshyllorna utan att plocka på mig nått.

 
 


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Vilket mysigt ställe det verkar vara!!!



Min handduk med stjärnor köpte jag på Hemtex förra året=)



Trevlig Helg!

2011-08-06 @ 10:23:08
URL: http://alltforforaldrar.se/frusofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0