En tidig morgon

Ooops, sen uppdatering idag... Ändå gick vi upp extra tidigt imorse (suck)! Har hunnit med en hel del idag tack vare det, men att gå upp i tron att klockan är runt nio och sen upptäcka att den är tjugo över sju när man står påklädd i köket redo att göra frukost, det är i alla fall inte okey!

Jag och Tindra cyklade ner till stora lekparken innan lunch och mötte upp Elly och Neo, så att de skulle få leka lite. Jaaa, de sprang ju bra ihop i alla fall ;) Fick leka lite amatörfotograf med Ellys kamera, längtar verkligen tills jag ska köpa en egen systemkamera! På eftermiddagen åkte jag och Mosan in till stan för att handla det sista till imorgon och passade på att gå lite på stan. Ville spana lite på vad som fanns, men gick inte in i en enda klädaffär... Blev lite saker från Panduro, så kanske bröt mitt förbud nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0