Fin-fina leveranser

Ni vet häromdagen när jag skrev att jag satt och väntade på ett paket? Typ två minuter efter pep det i telefonen och jag hade TVÅ paket att hämta ut. Lycka :) Det första paketet var från kakburken.se med en massa baktillbehör, som jag behövde i helgen (så gissa om jag var glad att det hann komma). Satt och pysslade med sugarpasten igår och det blev ganska bra faktiskt, hoppas mina figurer har hållt sig över natten bara.


Sugarpaste, tyllar, formar, utstickare, pastafärger

Det andra paketet kom från FikaMera (www.fikamera.se) och gjorde mig så glad! Jag och detaljer... Alla papper som följde med satt ihop med en rosa klädnypa, hur söt som helst. Sakerna och paketet var även "bolstrat" med rosa papper, vilket bara var så himla fint! Pärlorna var förpackade i en liten presentpåse, seriöst, hur många företag lägger ner den extra tiden på att göra paketen fina? Hur kul som helst att packa upp, sen gjorde det inte saken värre att även paketets innehåll var super =)






Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbara grejor! Ska genast logga in på fikamera.se :D

2011-08-14 @ 20:28:18
URL: http://marsipanemla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0