Hej fredag!

Jaha, och där följde Tindra med farmor för att spendera dagen och natten där. Bestämt bara så där. Tyvärr har jag inget bättre sätt att spendera min nyvunna frihet med än att storhandla mat, hänga tvätt och dammsuga huset. Kanske får jag tid till att börja fixa i Moas rum. Konstigt det där egentligen. Denna vecka har vi inte haft direkt mycket uppbokat utan vi har varit hemma nästan hela tiden. Ändå har jag knappt hunnit med nått av allt jag hade på min stora "att göra"-lista. Och lär väl inte hinne me´t idag heller antagligen.


Lite rolig läsning ska nog hinnas med under dagen oxå, det gäller ju att prioritera rätt ;P

Kanske man skulle passa på att överraska karln med en lite mer romantisk middag ikväll. Anstränga sig lite. Känner jag oss rätt däremot så är vår lyx att sitta framför TV:n och äta när inte Tindra är hemma. Hihi, det gäller att ha förväntningarna ställda på rätt nivå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0