Perfekt mysväder

Ute regnar det och det är bara grått. Gör inte mig så mycket, tycker det är ganska mysigt :) Känner att jag är klar med sommaren, nu vill jag ha en mysig höst istället. Få klä sig i lite varmare och mysigare kläder. Tända lite ljus inomhus och bara få den där underbara stämningen som bara går att få med tända ljus. Det är så lugnt och nästan konstigt tyst i huset, Moa sover och Tindra är hos farmor. Vi bara är. Ibland är det så skönt att bara vara.

Imorgon är det äventyr för mig och Moa som gäller! Imorgon bitti blir vi upphämtade av Ullis och Algot för en lite längre biltur, så får vi se om jag kommer hem med nått fint ;) Ha en mysig kväll, ni med :)


P.S. Ni vet den där romantiska middagen jag skrev om tidigare idag? Det blev kebab respektive kycklingsallad från Vanessa som avnjöts framför en halvdålig kärlekskomedi på fyran. Romantik när den är som bäst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0