Sunny Weather

Inatt kommer jag sova gott! Har varit ute precis hela dagen och det känns verkligen på mina axlar, aningens röda är de oxå :) Andreas åkte iväg tidigt imorse för att spendera dagen med lite fiske och jag och tjejerna tog med oss barnens farmor och faster för att bada lite. Det var så skönt! Fullt med folk som vanligt, men det var ju inte helt otippat med tanke på hur varmt det har varit. Tindra var oxå hyfsat trött, hon däckade i soffan nu ikväll. Jag var nära att göra detsamma, men med tanke på att Moa låg på mig så kändes det som en dum idé. Moa är pigg. Riktigt pigg. Hade lagt henne för natten och hon somnade, men en halvtimme senare vaknar ungen och är jättepigg, så antar att hon kommer vara vaken till sent.

Moa förresten, den lilla sötungen. Hon har lärt sig att krypa på stället. Benen går riktigt snabbt precis som att hon ska krypa, men hon kommer ingenstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0