Duktig dag

Hmm, lite konstig rubrik kanske?

Har haft en sån i alla fall. Känns som att jag fått massor uträttat, fast det bara handlar om småsaker. Har äntligen städat klart skrivbordet: flyttat allt till nya skåpet och torkat av alla ytor så att inte bebisen får en dammchock när hon kommer till sitt nya rum för första gången. Fryst in fikabröd så att det finns lite att bjuda på sen (snart?). Fått iväg ett paket. Svarat på mejl. Massa såna saker som man (jag) bara aldrig tar mig för men som sen ligger bak i huvudet och irriterar mig för att det aldrig blir gjort. Efter dagis åkte jag och Tindra till banken och tömde spargrisen. 900 kr att köpa nya fonder för, ungen har snart mer pengar på banken än vad jag har.  Efter det blev det en sväng till affären för att köpa glass och tillbehör till imorgon.  Sen blev det en stor form med lasagne (och massa matlådor) och nu står sockerkakan i ugnen. Till råga på allt har jag inte stressat nått, suttit alldeles för mycket vid datorn och till och med sovit en sväng efter lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0