Moa sover

Vågar väl knappt skriva det här, för antagligen kommer det ändras på en gång bara för det, men Moa sover faktiskt på nätterna! Inatt fick hon mat vid 22 och sen sov hon ändå till 04 innan det var dags igen. Sen fick hon frukost vid 08. Riktigt skönt! Efter frukosten myste vi lite i sängen medan Andreas tog Tindra till dagis och nu sover hon igen. Skönt oxå att Andreas är hemma och den som är "ansvarig" (enligt försäkringskassan iaf) för Moa. Efter att jag ammat henne på natten tar Andreas henne och ger flaska medan jag kryper ner i sängen igen. Fungerar perfekt (iaf för mig...).

Idag ska vi ut med barnvagnen på min första promenad. Skönt med frisk luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0