Sovrummet

Haha, nu märks det att jag börjar tröttna på att gå hemma och inte göra nånting. På en gång börjar jag fundera på vad som behöver renoveras eller förnyas här hemma. Det tråkiga är att det antagligen inte kommer bli så mycket gjort det närmaste året, dels eftersom jag faktiskt ska bli tvåbarnsmamma närsomhelst och antagligen inte kommer ha direkt mycket tid att renovera på, dels blir man ju inte direkt rik av att leva på försäkringskassan. I alla fall, har länge velat måla om väggarna i sovrummet och såg imorse en jättefin grön färg som nog skulle passa där. Har länge velat ha grönt i sovrummet. Hittade nu även en snygg matta som skulle passa vid sängen och till den gröna väggfärgen så gissa hur sugen jag blev på att börja fixa nu då!?




Kommentarer
Postat av: Carro

Riktigt snygga färger på den där mattan gilla. Vart har du hittat den?

/Carro

2011-02-11 @ 01:30:32
URL: http://thep3npushers.blogspot.com
Postat av: Maria

Visst är den fin =) Den är från Pappelina, så borde finnas på Mattbolaget. Lite billigare på designonline.se men vet inte om de har just den mattan (men fraktfritt på pappelinamattor just nu och nej, inte reklam, bara tips ;) )

2011-02-11 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0