Fullt upp

Det är konstigt hur snabbt saker kan ändras. Från att inte ha nånting att göra ena dagen till att i princip ha fullt schema den andra. Som idag. Ska få besök i eftermiddag och skulle baka en kaka till dess. Det var det enda. Helt plötsligt har jag en tandläkartid klockan 9,10 på morgonen (de ringde klockan fyra igår så snabba puckar). Kvart i åtta ringer svärmor och behöver skjuts till jobbet klockan nio. Mitt i alla det ska Tindra lämnas på dagis klockan nio. Fullt upp, lite stressigt, men alla kommer i tid dit de ska. Inklusive jag till min tandläkartid. Gick dessvärre inte så bra att ligga där på rygg med fötterna i taket och huvudet i golvet (kanske inte riktigt, men nästan) så resten av förmiddagen ligger jag helt apatisk i sängen. Lunch och sen är det bara att börja baka kaka så det är klart innan Tindra ska hämtas och finfolket komma. Väntar även på att elektrikern ska ringa och säga när han kommer och fixar vår avfallskvarn och det vore väl inte helt otippat om det skulle råka bli idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0