Vecka 37

Vecka 37 idag, nu börjar det likna nått! Är nu inne i sista månaden med över 90% av graviditeten avklarad! 27 dagar kvar (give or take). Lilla bebisen väger 2344 gram (men borde väga närmare 2800 gram istället). Jag mår hyfsat. Fogarna har av någon anledning börjat göra sig påminda, men det är oftast uthärdligt. De bråkar oftast när jag har varit igång för mycket eller suttit för länge (haha, snacka om balansgång) men i regel inte varje dag. Lite lagom svullen och alltid hungrig just nu, ser ju verkligen fram emot att väga mig nästa vecka. Men, INGET godis har det blivit på hela veckan.

Lite roligt var det inatt, eller, för min del mest smärtsamt. Vaknar mitt i natten av kramp i ena vaden och skriker rätt ut "AJ, AJ, AJ". Karln vaknar och det första han tänkte på var inte att det var på grund av att jag hade kramp som jag hade ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0