Eftermiddagen...

  
Någon tyckte att centrum behövde piffas upp och tog saken i egna händer... eller nålar...

Den här dagen har bjudit på lite allt möjligt tror jag! Imorse gick vi till affären och när vi är på parkeringen kliver det ur en äldre karl, runt 70 år säkert, ur en bil. Tänker inte mer på det förrän jag lägger märke till att han är barfota! Han går som ingenting in och handlar. Känns minst sagt lite underligt, särskilt som det är ganska kallt och det regnar ute...

Nere på centrum upptäckte vi att det är någon/några som klätt in träd, lyktstolpar och stora statyn i garn! Lite otippat, men varför inte?

Snart kommer förhoppningsvis A hem. Skönt, bara imorgon kvar innan det blir helg. Den här veckan har varit riktigt lång och förmodar att nästa vecka oxå blir det, eftersom det är sista veckan A jobbar innan han har lite semester igen. Ikväll blir det tacos på LCHF-sätt och sen ska jag faktiskt fuska med en glass! Har precis upptäckt Star wars glassen så det måste ju vara okey :) Hela den här veckan har varit lite si och så när det gäller maten, men det får det vara. Jag tar nya tag nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0