God morgon igen ;)


Bild från lördagens promenad, Köpings vattentorn. Syns att solen lyste ordenligt :)

Har precis vaknat efter att ha sovit i ungefär en timme :) Hela dagen har varit lite upp och ner, främst beroende på att jag varit så trött, så när Andreas kom hem efter jobbet och sa åt mig att gå och lägga mig så var jag tvungen, som den lydiga fru jag är! Hade nog kunnat sova mer om det inte hade varit för Tindras högljudda skrattattacker, men å andra sidan, så är väl det det mest mysiga man kan vakna till :)

Dags för mig att börja fixa lite i köket, måste fixa en sallad till kvällsmaten. Andreas har gått ut och börjat förbereda grillen, ikväll blir det grillad fläskfilé och halloumi, måndag som det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0