Idag: Skantzö och Westerqvarn

Sista dagen som Andreas har semester (för den här gången, blir ett par veckor till senare) så vi bestämde oss för att göra något bara vi! Först blev det lite bad på Skantzö för att sen åka vidare till Westerqvarn och äta lunch, köpa glass och spela minigolf. Till lunch blev det ugnsbakad laxfilé med färskpotatis och citronkräm, supergott! Åt faktiskt potatis, sommarens enda färskpotatis för min del så det unnade jag mig :) Kom en hel del mörka moln vilket i kombination med att vi var trötta gjorde att vi åkte hem och skippade golfen och glassen. Gissade vem som somnade i soffan på en gång? (Japp, jag...)





Nu ikväll blir det till att ta tag i tvättberget som alltid bildas när det är fint väder ute. Konstigt det där :) Kanske bakar en kaka till imorgon. Helst skulle jag vilja hyra film och äta lösgodis, men ska försöka låta bli...

Trevlig fredagskväll på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0