Lite shopping & badutflykt

Imorse åkte jag och Moa in till stan som sagt. Åkte så vi var där till strax innan tio. Fanns MYCKET kvar av rean på Polarn o Pyret, nästan hela butiken var fylld med enbart rea. Kom inte därifrån med så mycket däremot, blev en singoallatopp till Tindra. Mina favoriter ur vårens kollektion har jag redan köpt hem och ytterkläderna var inte sänkta med så mycket. Har lite is i magen så kanske de finns kvar när de sänks ytterligare :) Blev lite presenter köpta och sen lite grejjer till mig från Cervera :)

På eftermiddagen mötte vi upp bror min på Skantzö och tillbringade eftermiddagen med att sola och bada. Perfekt :) Tindra hon hann inte mer än komma hem och äta lite flingor med mjölk innan hon somnade. Ikväll blir det lite gott med jordgubbar och så ska vi planera morgondagens lilla äventyr ;P

Hoppas ni har haft det fint i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0