Regnet, det bara öser ner...

Hoppas ni läste rubriken i samma melodi som jag har haft i huvudet hela morgonen :) Vaknade nämligen till ett grått väder och massa regn. Inte direkt det väder jag hade hoppats på, eftersom jag hade tänkt åka hem till svärmor och plocka hallon till kvällens dessert nu på förmiddagen. Jag blir nog så illa tvungen att göra det ändå, så hoppas att regnet lättar lite snart! Inte heller det väder man vill ha när det är grillat som står på menyn ikväll. Annars ska det förberedas inför ikväll nu under dagen, då vi får middagsgäster. Städas och fixas och förbereda maten. Ska även garnera mina muffins jag bakade igår: banan- och chokladmuffins. Ska göra en marängsmörkräm till dem, blir första gången jag gör den så hoppas det blir bra :)


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn smink från MIST

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

2011-07-15 @ 14:18:48
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0