Renoveringsupdate

Renoveringen av sovrummet har hittills gått jättebra! Jag har hunnit mycket mer än vad jag trott, mest tack vare att mina fantastiska barn! Moa har sovit eller suttit nöjt och tittat på när jag har tejpat eller liknande. Tindra har velat titta mycket på film (känns som att Trassel går på repeat här, hon älskar verkligen den filmen) samt är allmänt självständig så jag har kunnat fixa och dona lite på tider jag inte hade räknat med alls! Rummet är helt färdigmålat och nästan samtliga lister. Hade det inte varit för utrymmesbrist där jag målar hade alla varit färdigmålade vid det här laget. Ikväll ska fondväggen tapetseras, Lisa är på väg hit så snart sätter vi förhoppningsvis igång. Blir första gången någonsin jag är med och tapetserar, så får se hur det går! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0