Sovmorgon =)

Sovmorgon på en söndag, det är som det ska vara :) Vi vaknade ganska samtidigt alla tre vid halv tio imorse. Jag vaknade av att en liten fröken låg och drog mig i håret, vilket kanske var mindre härligt, men hon var ju glad så varför inte ;) Ska lyxa till det och äta frukost framför TV:n tänkte jag, innan det är dags att hämta hem storskrutten från mormor och morfarn. Får väl se om hon vill följa med hem, igår kunde hon inte bli av med mig fort nog.

Filmtips: Grown ups med bland annat Adam Sandler var riktigt roligt! Kanske lite väl överdriven på ett par ställen, men det övriga innehållet väger upp flera gånger om.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-31 @ 20:24:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0