Äntligen rena fönster!

Den här dagen har verkligen innehållt lite allt möjligt tror jag! Började med att jag skjutsade in Andreas och Micke till Västerås, där de skulle hoppa på festivalbussen och åka till Stockholm. Stadion och Foo Fighters står på schemat för dem ikväll. För mig? Fönsterputsning visade det sig! Farmor var här och lånade Tindra över eftermiddagen och Moa somnade. Sekunden efter att hon somnat fick jag besök av två killar från Tele2, som slutade med att vi troligen får bredband via dem istället (skulle tjäna tre och halvt tusen om året på detta, så kan ju vara värt att testa). Sen hade jag inte lust med någonting, varken att sitta vid datorn eller läsa något eller titta på TV. Kände att jag behövde göra något duktigt så då tvättade jag alla fönster och upptäckte en sak: vi har MÅNGA fönster i huset. Bara vardagsrummet har ju sex stycken... Blev iofs bara insidan av fönstren idag, men vi behöver ju inte överdriva, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0