Förberedelser

Gårdagens tempo låg nog nära 125% eller nånting. Dukningen på förmiddagen gick bra och hela eftermiddagen varvades mellan att baka, amma och springa till affären två gånger för att handla det som missats eller tagit slut under dagen för att sedan baka lite till. Så höll jag på tills det kom en massa trevligt folk och jag tog en paus för att grilla och umgås lite. Slutade i alla fall med att jag satt och gjorde klart det sista, dvs garnera muffins, runt klockan 23.

Så nu sitter jag här. Tindra och Andreas har åkt för att hämta tårtan. Moa ligger och laddar krafterna inför vad som ska komma. Jag har konstaterat att jag har en bad hair day och har gett upp hoppet om en fin frisyr idag. Blommorna är plockade, väskorna packade, kameran är laddad. De ä ba o kö.



Lite av det som det kommer att bjudas på!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Skit i ICA, öppna ett café istället!

2011-06-05 @ 21:34:13
Postat av: Maria

Haha, ja kanske det! Det vore ju nått...

2011-06-06 @ 22:21:03
URL: http://franhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0