Första semesterdagen

Jaaa, nu har Andreas äntligen semester. Tre veckor nu och sen två veckor till senare i sommar. VI ägnar dagen åt att bara vara hemma och göra vad vi känner för. Vädret verkar inte kunna bestämma sig riktigt, solen skiner och det är varmt för att fem minuter senare ersättas av stora mörka regnmoln. Knepigt. I en av dessa solluckor så hann vi med att både klippa gräset (Andreas), rensa jordgubbslandet (jag), cykla (Tindra) och sova (Moa). Skönt att ha det gjort. Jag håller fortfarande på och rensar och fixar i sovrummet. Är klar med mina garderober och rensade ur väsklådan idag. Ska slipa lite väggar sen och kanske ta ner några lister, har nämligen på egen hand bestämt mig för att renovera sovrummet! Har inhandlat väggfärg och bestämt tapet till fondvägg (men inte köpt denna än). Nu i första hand ska väggarna målas, handlar bara om lite logistik när man har barnen hemma och jag ska göra allt själv, men det löser sig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0