Garderoben: före och efter

Har varit ett väldans tjatande om städningen av min garderob här på bloggen så tänkte faktiskt visa resultatet, bara för att jag blev så himla nöjd! Tänk vilken skillnad det kan bli bara av att städa och faktiskt ta undan de kläder man inte använt på evigheter och troligen aldrig kommer använda igen, men som man av någon anledning ändå inte kan göra sig av med! Har inte kostat något, eftersom jag bara flyttat om lite samt rensat, som sagt. Vill ha lite snyggare förvaringsboxar och helst snyggare galgar (allra helst en walk-in-closet om jag ska vara ärlig, men så länge inte någon av ungarna bestämmer sig för att flytta hemifrån typ NU, så lär den drömmen få vänta ett tag), men det får bli senare.

Före: allmänt kaos och ostrukturerat


Efter: flyttade om lite kläder och lite hyllor. Största skillnaden blev av att
jag flyttade ner stängerna, nu hänger kläderna i ögonhöjd istället,
vilket visade sig vara skönt för nacken oxå. Är dock hyfsat nervös över den
vänstra stången, den sviktar alldeles för mycket...

Nu när jag går med renoveringsplaner för sovrummet har jag funderat en hel del på garderobsdörrarna. Går dessa att måla vita? Vet inte riktigt var dörrarna kommer ifrån, de har inte hederliga IKEA-mått tyvärr (hade ju gjort allt lite enklare). Handtagen däremot är från IKEA, det vet jag med säkerhet eftersom vi har de i köket (jag vet, suck!). Vet inte riktigt hur jag ska göra. Om det är nån som känner igen dörrarna och var de är köpa, let me know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0