IKEA

Idag åkte jag och Carro in till IKEA efter att vi lämnat vildungarna på dagis. Tror ingen hade räknat med att det skulle ta den tid det tog, tror det blev drygt tre timmar. Blev återigen påmind om varför jag är där så sällan, det är ju så stort! Innan vi hade gått klart övervåningen så är man trött och då har man hela bottenvåningen kvar! De har dock fått in mycket fint, jag gick och fotade och planerade (japp, mitt fel att det tog så lång tid) så att jag nog höll på att driva Carro till vansinne :) Hittade inte det jag skulle ha, en hylla till Moas rum, men kom hem med lite frotté till badrummet. Lite av det fina:


Detta tyg var nära att följa med mig hem för att bli sovrumsgardiner


Blev lite skumt ljus, men var fint ihop med tapeten


Älskar maskroslampan, den skulle vara fin i mitt vardagsrum :)


Jag skulle vilja ha så många par skor att jag behöver ha en sån här skogarderob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0