Knappast färdigbakat

Efter den här helgen kände jag att det får räcka med bakning för ett tag. Har stått i köket otroligt mycket sista tiden och vill hinna göra lite annat oxå. MEN. Men. Köpte en ny bok för ett par veckor sedan som jag tittade igenom ikväll. Det är kört, fanns ju så mycket fint och gott så jag hade kunnat ställt mig vid ugnen redan ikväll.



Jag är helt säker på att jag för ett tag sedan hittade en uppföljare till boken, men hittar den inte nu när jag letar. Skumt, att man kan vara så säker på nånting och sen visar det sig att man kan ha tokdrömt detta...


Kommentarer
Postat av: Lisa P

den heter "Recipes to make every day special "! Har hittat den, men vet inte var den säljs.

2011-06-07 @ 22:24:06
Postat av: Maria

Aaaah! Tror den finns på adlibris... Men osäker på om den finns på svenska...

2011-06-07 @ 23:13:13
URL: http://franhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0