Köping: shopping, jordgubbar & systermys

Imorse packade jag in barnen och allt som måste med för att åka till Köping och spendera dagen med syster (och Kenny), som var ledig. Vi skulle träffas nere på stan för att vara snabba inne på Lindex rea, men på grund av min åksjuka lilla dotter så kom vi inte direkt fram avtalad tid. Var tvungen att stanna för att ta fram handduk utifall att, ge henne lite vatten etcetera. Fungerade ända fram tills jag parkerade bilen i , sen var det kört... Rean var inte så mycket att ha, men köpte äntligen en klänning jag spanat på ett tag (jag vet att det syns dåligt, men alla dörrar i hela huset är vita):



Ny klänning innebar att jag behövde ha skor till :) Ville ha ett par bruna, men de var slut i min storlek så det fick bli svarta istället, de var riktigt sköna!



Passade även på att handla för mitt presentkort på Epok som jag fick av syster och Kenny i present, som tack för att jag inte dog på sjukhuset (låter hemskt, men sant). Köpte lite söta muffinsformar och ett kakfat i två våningar, så nu har jag äntligen ett sånt :) Tog kort på presenthyllan som finns i butiken, fanns hur mycket som helst att välja på!



Sen kände vi oss nöjda och åkte hem till dem för att äta lunch och senare daimglass (Tindra och syster) samt jordgubbar (Tindra och jag). Fick till och med vila lite på soffan medan syster och Tindra var ute på lekplatsen :) Hemresan gick bättre, men det berodde på att Tindra slocknade två minuter efter att hon satt sig i bilen och sov ända tills vi kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0