Lite allt möjligt

Den här dagen har verkligen bjudit på lite av varje! Hela förmiddagen och en bit efter lunch jobbade jag i sovrummet. Tänkte att det var lika bra att passa på medan Andreas fortfarande var hemma och kunde kolla barnen. Fick ner samtliga lister och dörrfoder och hann även med att slå ut spiken ur dessa. Efter lunch och dusch åkte vi in till Västerås. Hämtade ut tapeter, köpte present, handlade linnen till Tindra och åt på Max innan det var dags för Andreas att gå på tåget.

 
Tindra busar på Max


Tapeten Orchidee Mauve från Midbec

Äntligen kom det lite rolig post idag oxå: vimpeln jag vann. Jättefin! Jag och Tindra inspekterade jordgubblslandet och hittade flera mogna jordgubbar och massor med smultron!



Knappt hade vi kommit hem från Västerås så kom Johanna och Kenny över, så vi slapp vara ensamma ikväll. Efter att de åkt och båda barnen somnat (Tindra har lite svårt att somna om kvällarna nu, misstänker att det beror på värmen) så var det sovrummet som gällde. Så nu är det vita väggar därinne! Blev lite problematiskt ett tag när det blev mörkare och mörkare, men eftersom jag hade slagit av strömmen kunde jag inte tända någon lampa. Tackolov för skarvsladdar! Kom på att jag missat köpa nya "skal" till kontakterna, de som sitter på är gamla och beige-gula. Får se om jag kan köpa det här på orten eller om jag tar det nån dag när jag ändå är i Västerås. Imorgon ska det målas en omgång till och kanske kommer tapeterna upp, får se... Hoppas även på att bilderna jag skickat iväg på framkallning kommer, så att jag kan sätta in dem i de nya ramarna. Skickades igår så är inte helt omöjligt att de kommer imorgon.

Blev verkligen ett inlägg om lite av varje, men så har min dag sett ut i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: MELI - boho inspired

sv: Vad roligt att du är med och tävlar, hör av mig när jag och elf utsett vinnaren! KRAM

2011-07-01 @ 07:46:09
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0