Shoppat i Sthm

Blev som sagt lite shopping i Stockholm. Tror jag hade cirka 2.5 timme på mig sammanlagt på fredagen och söndagen och det är inte mycket, speciellt inte när jag dessutom blev sinkad av Andreas och Tindra. Moa, hon sov, den gullungen. Hann bara med Åhléns, ROOM och Sprall, men det räckte långt :) Sjukt mycket rea på Åhléns (eller överallt egentligen), hittade massa fina kläder från Esprit, men var tyvärr inte mycket som satt bra. Blev en ljusrosa finstickad kofta till mig därifrån i alla fall. Blev även lite smått som servettringar, fotoramar, barngalgar och en plåtburk till Tindra. Mest nöjd är jag med kläderna till Moa, så fina!


Från Esprit. Baddräkt längst till höger till Tindra, resten till Moa


Från Mexx. Tröja och finste koftan till Moa


Lite fint till Moas rum


Morsdagpresenten blev en smyckesask från iittala :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0