Västeråsbesök & trötta människor

Efter ett minibesök hos svärmor på förmiddagen så åkte vi in till Västerås för att umgås lite med familjen Åkerberg. Var jättemysigt att ses igen, av någon anledning verkar vi ha svårt att få till tillfällen att umgås på. Inte ofta Andreas följer med till "mina" (hoppas ni förstår vad jag menar) kompisar! Det bjöds på mat och fika och barnen lekte fint tillsammans.

När vi kom hem senare på eftermiddagen var både jag och Andreas trötta. Och då menar jag riktigt trötta, kändes som att humöret sjönk för oss båda. Andreas badade Tindra och jag fortsatte städa garderoben och sen efter maten blev det lite bättre. När jag går in på bloggen för att kolla kommentarer ser jag att jag vann vimpeltävlingen! Helt underbart! Så nu är jag fortfarande trött, men glad =) Moa sover och Tindra är nattad så nu blir det lite mörk choklad och soffhäng med min karl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0