Klädproblem

Stod lääänge framför garderoben imorse innan vi skulle iväg en sväng. Mina mammakläder hänger på mig, men mina vanliga kläder kommer jag inte i. Vad göra? Blir ju till att ta mammakläderna, kul när de bara hänger. Har enligt min våg gått ner alla kilon nu (men jag räknar egentligen på vågen som finns på mvc) så verkar ha ändrat kroppsform lite. Jaja, bara jag blir frisk och det blir varmare ute så ska det jobbas bort massor med kilon. Sen ska jag handla kläder! Min garderob ser ganska sorglig ut för tillfället. Såg i torsdags att de börjat få in bikinis i affärerna nu. Behöver verkligen en (minst) ny, men hur lätt är det att köpa när det är omöjligt att veta vilken storlek jag kommer ha i sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0