Powerwalk

Gick en rask promenad idag i 45 minuter. Fatta hur länge sen det var jag fick så mycket motion. Helt slut men så lycklig när jag var klar. Konditionen är verkligen nere på noll efter den här vinter så har satt som mål att minst fem dagar ska jag ut och promenera. Tre dagar blir det ju fram och tillbaka till dagis två gånger så det känns som ett ganska lätt mål att nå. Så länge det inte börjar snöa eller regna vill säga... Vågen har inte riktigt varit min vän de senaste veckorna så måste ut. Så fort amningen kom igång kom hungern oxå och jag åt typ varannan timme och var ändå konstant hungrig. Nu har det lugnat sig plus att jag dragit ner på snask och börjat promenera. 15 kilo SKA bort innan året är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0