Rätt till skadestånd?

Sitter och skriver på min redogörelse för vad som hände under operationerna som ska skickas in till patientförsäkringen för att se om jag har rätt att få skadestånd. Tror inte att det blir nått eftersom man inte har rätt till det om läkarna inte hade kunnat förutse komplikationen, men samtidigt känns det fel med tanke på allt jag gått igenom. Skulle kännas som att jag fick lite plåster på såren i alla fall. Kostar ju inget att försöka.

Var till distriktssköterskan idag igen och plåstrade om magen. Är så kul att betala femtio kronor två gånger i veckan för att få ett plåster bytt. Väntar på att få en återbesökstid till lasarettet snart, lite spännande att se vad de säger om snittet och allt det som hände nu i efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0