Sleepover

Har haft syster på långbesök här. Hon kom i tisdags och stannade ändå till onsdag kväll. På tisdag hade vi lite fest, enligt Tindra, med tacos och lite (mycket) godis. Men fest och fest, Tindra gav upp tidigt och Johanna somnade i soffan, så blev jag och Andreas som höll igång festen framför TV:n. =) På onsdagen tog vi en tur till Nisses (så nu klarar jag mig i ett par år igen, verkligen inte min affär) och sen åt vi lunch på Max (det gillar jag däremot...)

Väldigt bekvämt med en egen sjuk syster (haha). Har lite problem med snittet som inte riktigt vill läka ihop överallt så då får hon plåstra om mig.. Måste tillbaka till distrikssköterskan imorgon igen (var där i måndags oxå) och lägga om det så att det är fixat innan helgen. Frikort here I come!


Syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0