Armband

Mina favoriter just nu!

1. Pärlor -har alldeles för lite pärlsmycken och funderar på att beställa nummer tre och fem nedan.



Samtliga armband är hittade på www.nordljus.net 1. Baglady 2-5. VÅGA 6. Soul of Maïa.

2. Thomas Sabo -armbandet jag hintade fint om att jag ville ha i mors dag present. Står fortfarande på önskelistan :/ Silverarmband som kombineras med olika berlocker. Finns hur många som helst att välja mellan, men dessa är mina favoriter.


Finns att köpa på www.thecharmsshop.se eller i butik i Stockholm.

3. Humanity for all -fina armband kombinerat med välgörenhet. Kan ju inte bli så mycket bättre. Det svarta, det vita och det mörkblåa armbandet är enligt mig snyggast, men jag har svårt att hitta dem.


Bild från www.tintinstyle.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0