Måndagsshopping

Imorse var det en liten fröken här som bestämt ville gå till dagis, så jag och Moa tog en liten sväng in till stan. Gymnastikkläder till Tindra var vad som stod på handlingslistan och det visade sig vara svårare än jag trodde att hitta några! Fanns inte så mycket i hennes storlek överlag samt att det oftast var fel modeller, hon måste ha ganska smala modeller om de överhuvudtaget ska sitta någorlunda bra. I sista affären, Intersport, hittade jag både byxor och "skor" (men skorna var lite på gränsen, så det blir nog att byta dem till en storlek större).



Gick även en sväng på H&M och jag måste säga att de verkligen har fått fina barnkläder igen! Var ett långt tag jag inte ens tittade på deras barnkläder, men på senare tid har jag köpt en hel del därifrån. Tindra fick en superfin grovstickad cardigan och ett armband till. Hon ville prova på en gång när hon kom hem från dagis, vilket inte händer ofta, så tror att hon gillade den =) Svårt det där med kläder när de börjar få en åsikt om vad de vill ha på sig ;)



Nu ska jag ta och börja röja här. Vi åker som sagt iväg över helgen och det är mycket skönare att komma hem till ett städat hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0