Examensfest & trött söndag

Gårdagens presentpåse...
 
Idag är det en trött mamma i det här huset. Igår kväll var det examensfest för en vän till mig, och trots att jag var både nykter och en av de första att åka hem så är det riktigt segt idag. Inte van att vara uppe sent nu för tiden ;) Min vän som tog examen träffade jag andra året jag studerade på högskola och jag tycker det är helt fantastiskt att vi har hållit ihop alla dessa år. Vi har varit med om en hel del under denna tid: giftemål, skaffa barn, sjukhusvistelser, tagit examen, olika jobb... Grattis till examen F!
 
I presentpåsen? Ett presentkort på ett restaurangbesök blev det... :) Nu ska jag nog ta och läsa senaste Elle Mat & Vin och se om det finns några spännande recept att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0