Tjejligan på besök

Idag har jag gått omkring med en sån där lycklig känsla inombords och bara lett och varit allmänt nöjd och glad. Tur jag har som får umgås med personer som tar fram den känslan i mig (ta åt er!). Bara nu jag sitter och skriver och tänker på det så sitter jag och ler som ett fån =)

Dagen har varit helt underbar! Barnen har lekt så fint och badade vattenspridare i värmen. Alltid gott med grillat och ännu godare när man har fint sällskap till :) Fick en fin present oxå, massor med muffinsformar :)

Tack alla söta underbara för idag!


   
    


Kommentarer
Postat av: Ankan

Tack själv, vi tyckte också att det var en toppendag!! :) :) :)

2011-08-04 @ 17:04:22
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0