Besök på förlossningen

Lilla bebisen har varit lite för slö i veckan och sista dygnet inte velat sparka alls, så ringde in till förlossningen imorse. Fick komma in på en gång och hjärtat slog precis som det skulle! =) Fick även göra ultraljud och det visade sig att hon inte riktigt växt som hon borde... Ska tillbaka den 15:e för att göra nytt TUL och förhoppningsvis är allt som det ska. Orkar inte tänka på vad det innebär om det inte är det...

Läkaren frågade allmänt hur jag mådde och vi pratade en hel del om gallan. Eventuellt blir det operation innan förlossningen, SNART, och tanken på det känns just nu så lockande.. Tänk, en hel dag utan att ha ont! Kunna äta äpplen igen... Hon tyckte även att jag hade för stora besvär av gallan för att jag ska jobba så hon sjukskrev mig fram till den 17:e. Tanken på att inte gå till jobbet på måndag känns lite konstig, men samtidigt är tanken på att faktiskt få vila så lockande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0