TUL idag

Var in till spec mvc och gjorde TUL (tillväxtultraljud) idag. Lillbebis fortfarande liten, cirka 20% mindre än vad hon borde vara. Blir återbesök om två veckor för att se hur hon har växt. Kanske bara är så att jag får små bebisar? Verkar ju nästan som det för moderkakan verkar fungera som den ska, flödet i navelsträngen är bra och mitt blodtryck är fortfarande inom det normala. Alltid mysigt att få se sin bebis =)

När jag berättade för Tindra idag att jag varit och tittat på bebisen frågade hon om bebisen hade ett eget rum med leksaker. Sen frågade hon om bebisen hade pyjamas på sig. När jag jag förklarat att bebisen är naken sa hon bestämt att bebisen måste ha kläder på sig, för annars fryser hon! Min sötunge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0