En dag på stan

Vilken dag jag har haft! Helt underbar =) Jag och lillasyster har gått på stan ett par timmar. Tanken var att jag skulle titta på vinterkläder till Tindra och se hur utbudet är för tillfället, men istället hittade vi en massa kläder till oss. Hade kunnat köpt i princip hur mycket som helst. Kärade ner mig helt i en softshelljacka på stadium, men den får nog hänga kvar där. Om jag inte råkar komma över 1300 kronor bara lite sådär. Lunch på Jensen´s med en biff till lunch gjorde ju inte dagen sämre heller :)



Från H&M respektive MQ

Nu blir det att umgås lite mer med syster och Moa, Tindra är hemma hos mormor och ska sova över där. Kanske blir det en bio ikväll å :)


Kommentarer
Postat av: Emilia (Miiliah)

guud va mumsigt det ser ut! ^^



Jag har förresten frågestund på min blogg, och om du vill får du gärna ställa en fråga eller två. :)

2011-08-23 @ 18:10:26
URL: http://miiliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0