Long time no see

Länge sen det blev uppdaterat här. Beror på två saker:

1. Åkte in på kontroll på förlossningen den 12e. Blev kvar pga dåliga värden och blev igångsatt dagen efter. Det ville sig dock inte förrän på måndagen och 16:35 kom sötaste lilla Moa till världen. Förlorade för mycket blod så var tvungen att stanna på BB över natten.

2. Hann lagom komma hem på tisdagen så fick jag ordentliga smärtor i mage och rygg. Slutade med akuten och akut operation (rent krasst: de snittade upp HELA min mage så gissa ärret jag kommer få) och inlagd i sammanlagd tio dagar. Nu är jag hemma och får i princip inte göra någonting, är sjukskriven i två veckor.

Ska skriva lite utförligare senare, men nu vet ni varför det inte hänt något på bloggen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0