Examen

Igår tog min lillasyster Johanna äntligen sin sjuksköterskaexamen, efter tre års slit. På eftermiddagen åkte jag, Kenny och Tindra in till domkyrkan i Västerås för att titta på ceremonin. Tindra uppförde sig jättebra i kyrkan, hon väljer verkligen sina tillfällen att förvåna sin mamma! Efteråt åkte vi hem för att i princip byta kläder och väskor, Tindra för att sova hos farmor och jag för att tillsammans med resten av familjen bege mig till Köping och examensfest. Blev en sen kväll med massa mat och dryck och framför allt bowling. Vissa i sällskapet fick mersmak vilket resulterade i ytterligare en och en halv timme bowling utöver det som var planerat, men tror inte att någon hade något emot det. Man måste ju passa på när man väl har barnvakt oxå!



   

   

 

GRATTIS JOHANNA TILL EXAMEN OCH LYCKA TILL  MED DET NYA JOBBET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0